İnternetin ekonomik alanda büyümesi, doğaldır ki internet reklamcılığı konusunu da daha ön plana çıkarmıştır. Kavram olarak daha yeni yeni kendini göstermeye başlayan web ya da internet reklamcılığının, gelecekte bir numaralı reklam sahası olacağının işaretlerini veriyor dünyadaki gelişmeler.İnternet üzerinden reklamcılığın, geleneksel reklam anlayışlarına göre bazı açılardan üstün yönlerini görebiliriz. Sadece marka bilinirliğini arttıran avantajları değil, reklamın hedefine ulaşıp ulaşmadığı ve hedefin bu noktadaki tepkilerini belirleme fırsatı sunuyor olması gibi. Özellikle de reklam verenler açısından.Bu üstün yönlerden (Ya da fırsatlardan) biri, reklamınızı ulaştırmak istediğiniz kitleyi hedefleyip takip edebilme kolaylığı. Geleneksel reklam süreçleri, bu konudaki başarı ve verimliliği tam olarak ölçme konusunda yeterli araçlara sahip değilken, Internet, barındırdığı teknolojik olanaklar sayesinde bunu ölçebilmektedir. İnternet reklam sunum yöntemleri ile küçük bir reklam bütçesiyle hedef kitleyi bulmak ve bu ulaşılabilirliği ölçmek çok kolay. http://www.kobitek.com/internet_reklamciligina_bir_
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder