Sayfalar

12 Aralık 2012 Çarşamba

Misyon-Vizyon

   Aslında işletmeler için belirlemiş olduğu misyon ve vizyon gerçekten çok önemlidir.Ama günüzmüzde işletmelerin büyük bir bölümü misyon ve vizyonu gerçek anlamıyla ifade etmek konusunda çok da yetenekli değiller.Bu konuda yetenekli olan bazı işletmelerin örneklerine göz atalım; *SABANCI HOLDİNG Vizyon Farklılıklar yaratarak kalıcı üstünlükler sağlamak. Misyon Rekabetçi ve sürdürülebilir büyüme potansiyeli olan " stratejik bir portföyü" paydaşlarına değer yaratacak şekilde yönetmek *AKBANK Vizyon Üstün nitelikli insan kaynağının sürekli olarak fark yaratan sonuçlar elde ettiği en beğenilen Türk şirketi olmaktır. Misyon Türkiye'deki en mükemmel bankacılık deneyimini yaşatmak ve paydaşlarına büyük değer yaratmaktır. *TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU Misyon Eğitim ve tesisleşmeyi sağlayarak,uluslararası düzeyde rekabet edecek altyapıyı oluşturmak,spor kültürünü topluma benimsetmek,futbol ekonomisini büyüten güçlü finansal yapıya sahip bir organizasyon olmak. Vizyon Çağdaş ve kurumsal bir yapıda futbol yaygınlık ve katılım kazandırmak,uluslararası organizasyonlarda sürekli var olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder