1. Kendi değerini bil, benzersiz olduğunu unutma: Bir kişisel marka denetlemesi yap.
2. Büyük resimde ufak sekmeler yarat: SWOT analizi yap (güç,zayıflık,fırsat ve tehditler
3. Rekabetten kaçma: Rekabetle ilgili eğitimi ihmal etme.
4. Doğru noktayı bul: Hedeflerine ulaşmak için doğru stratejiye odaklan.
5. Kendi etkili sunmanın gücünden faydalan: Görsel kimliğin ilkelerini öğren.
6. Kelimelerin gücünü kullan: Sözel kimliğin ilkelerini öğren.
7. Pazarların düşünce biçimini kavramaya çalış: Hedef pazarında mücadeleye gir.
8. Sosyal ağını genişlet ve görünürlüğünü artır: Bir yerlerde bir şeyler için birilerinin aklına senin geliyor olman lazım.
9. Kişisel marka aksiyon planına göre hareket et: Belirli taktikler geliştir ve bir takvime bağlı olarak uygula.
10. Hep ilgili ve odaklı kal: Ne yaptığını ölçümle.
Kaynak: Sen Bir Markasın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder